شناسه خبر : 38067
دوشنبه 13 مهر 1394 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه "شهید علیرضا افشار" در موزه دارآباد

 سومین نمایشگاه "شهید علیرضا افشار به روایت تصویر" در موزه دارآباد (موزه طبیعت ایران) برپاست و کلیه آثار و عکس‌های این خبرنگار شهید از زمان تولد تا زمان شهادت به همراه آثار خبری و رسانه‌ای این شهید در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه توسط موسسه فرهنگی هنری شهید افشار و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک از تاریخ 5 مهرماه برپا شده است و تا تاریخ 15 مهرماه از ساعت 9 الی 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شهید افشار 4 آذرماه 1353 مصادف با میلاد امام رضا (ع) در تهران پا به عرصه هستی گذاشت. از عناوین شغلی این شهید که دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات علامه طباطبایی بود، می‌توان به خبرنگاری ویژه نهاد ریاست جمهوری، خبرنگاری ویژه ستاد ارتحال امام (ره)، خبرنگاری ویژه رزمایش و مانورهای ارتش، گزارشگری شهدای کلک‌چال و گزارشگری شهدای مسجد بلال را می‌توان اشاره کرد.

شهید علیرضا افشار در تاریخ 15 آذرماه 1384 در هنگام مأموریت و در سانحه سقوط هواپیمای سی 130 به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi